Kavak Yelleri

En ßüyük Kavak Yelleri Fan Sitesi
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 56.bölüm senaryosu

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
#n@z#
Co Admin
Co Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 553
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 07/06/08

MesajKonu: 56.bölüm senaryosu   Ptsi Tem. 28, 2008 8:03 pm

arkadaşlar baştan belirteyimm alıntıdırrr!! hoşuma gitti ondan koydum..
deniz: meraba..

aslı (sesizce ) deniz(der ve dönüp efeye bakar ,denize bakar ve koşarak eve gider)

deniz efenin yanına gider..

deniz: meraba

efe aslıya dalıp gitmştir..

deniz: efeee meraba

efe: haa

denz: merba

efe: merba

denz: sevinmedin galiba geldiğime

efe: sevinmez olurmuyum kardeşim der ve sarılır .. hangi rüzgar attı seni buralara

denz: ne demek bu efe

efe: yanlıs anlama murat amca eğitiminden falan bahsediyordu da ondan en az 4 yıl diyordu

deniz: öyleydi ama aslısızlıga dayanamadm eğitimimi yarıda bırakıp geldim ..

efe: sakın deniz sakın birdaha o kızı üzmene izin vermem

deniz: ben onu üzmek istermiyim hiç efe

efe: ona acıdan baska birsey vermiyorsun ama bak eğer AMERİKALARDAN aslıyı üzmek için geldiysen güle güle .. eğer onu birdaha üzersen karsında beni bulursun duydun mu beni ..

denz: noluyor sana be sen bnm halimi görmüyormussun halimi görmüyormusun efe (iki kolunu acar) ne görüyorsun ha ne görüyorsun burda bitmiş tükenmiş bi adamım ben onsuz yapamıyorum anlıyormussun yapamıyorum

efe: sen onu hiç hakketmedin hiç..

bu arada aslı eve varır hem ağlamaklı hemde nefes nefesedir...

canan: nolduu

aslı: deniz geri döndü....(der ve odasına girer ağlıyordur ve günlüğünü alıp yazmaya baslar acaba ne yazıyordur..
GERİ DÖNDÜ ..

DENİZ GERİ DÖNDÜ YİNE AYNI ACILARI YASATTI .. YİNE YÜREĞİMİN DERİNİNE BÜYÜK BİR HANCER SAPLADI... BİR GÜN GELECEKTİ BİLİYORDUM .. AMA KALBİN YİNE ONU GÖRÜNCE BU KADAR HIZLI ATACAGINI BİLMİYORDUM .. ONU İLK GÜNKÜ GİBİ SEVDİĞİNİ BİLMİYORDUM HERŞEYİ ANLADIM BEN HALA ONU SEVİYORUM HALA .. AMA O , O BENİ HAKKETMİYOR .. BENDE BANA YAPILAN SEREFSİZLİĞİ HAKKETMİYORUM.. O BENİM SEVDİĞİM DENİZ DİĞİL ARTIK .. O BENİM OLMAYACAK KADAR KÖTÜ ... ÇOK KÖTÜÜ .. VE ARTIK HİÇ BİR SEY ESKİSİ GİBİ OLMAYACAKK !

canan girer..

canan: noluyor minik farem

aslı: birşey oldugu yok abla (gözlerindeki yasları siler)

canan: bu maviş gözlerden niye yaslar akıyor gene

aslı birden denizi ona mavişim dediği aklına gelir..

aslı: abla birdaha bana maviş deme lütfen

cann: aaa niye maviş gözlüm

aslı: abla lütfen

canan: iyi peki hanımefendi söleyin bakalım noldu

aslı: olan bir sey yok deniz geri döndü yine bana aynı acıları yasattı bu yani..

canan: sen zaten istanbula denizi bulmaya gitmiyormuydun

aslı: hyr efeyi bulmaya gidiyordum

cannan: neee saçmalama aslı sen denizi sevmiyormusun

aslı: abla yeter tmm mı yeter sevgi herşeyi halletmiyor tmm mı .. arada büyük bi ihanet var ve ben bunu hazmedemiyorum çünkü beni bunu hakkedecek hiç bişey yapmadım denizi ömrümün sonuna kadar affetmeyi düşünmüyorum

canan: saçmalama aslı kalbinin sesini dinle demedm mi ben

aslı: üzgünüm ama aklım kalbime engel oluyor .. deniz artık benim denizim değil baskalarının denizi

caanan: saçmalıyorsun aslı .. bu çocuk buraya senin için geldi eminim .. bunu yapma sevginize bırak bi hataydı de geç git ... aklına uyma

aslı: bunu yapamam.. bunu yapmam için gerçek aslıyı öldürmem gerekir gerçek aslı olamamki ..
canan: o arkanda sakladıgın sey ne ? kitap mı o ne

aslı: yok bişi abla ..

cann: ver bakıyım (alır)

aslı: hyr abla ya izin vermiyorum okuyamazsın ver sunu abla .. abla lütfen (bütün ablalar böle bndede var bidane)

canan: vayy vayy kıızm sen doktor olacagına sair olsaymıssın be .. her sayfasında deniz bak o çocugu seviyorsun bu her halinden belli .. bırak inadı aslı git konus anlat derdini ona

aslı: ne diyim abla evet deniz seni seviyorum seni çok seviyorum herşeyden çok ama bana yaptgın serefsizliği unutamıyorum hazmedemiyorum napıcaz mı diyim

canan: öle dersen çocugun bütün umutlarını bütün herşeylerini kırarsın

aslı: nerde o günler

canan: bana bak aslı sizi barıstırmak için elimden geleni yapacagım bunu bil çünkü ben minik faremin mutlu olmasını istiyorum üzgün olmasını değil ..

aslı: sakın bak abla sakın ..

canan: kusura bakma ..(der ve çıkar)

aslı: offf offf beni anlamıyorsun anlamıyorsunuzzzzzzzzzz (bağırır ve ayagıyla yatagına bi tekme geçirir ayagı krıılır

_________________


Avatarım için Bengisuma teşekkür ediyorum.

İmzamı yapan tuğçeciğime teşekkür ediyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
berker01
кaνaк уєℓℓєяi aşığı
кaνaк уєℓℓєяi aşığı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 308
Yaş : 25
Nerden : manisa
Lakap : çalışkan
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: 56.bölüm senaryosu   Paz Ağus. 03, 2008 11:14 pm

wayy süpersin nazlı abla dewam:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://kavak-yelleri.77forum.com/
*-*ÇiKoLaTa*-*
мσdєяaтöя
мσdєяaтöя
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 207
Yaş : 23
Nerden : ιzмιя∂єη
Lakap : αуяαηιç&çιкσℓαтα
Kayıt tarihi : 08/08/08

MesajKonu: Geri: 56.bölüm senaryosu   Ptsi Ağus. 11, 2008 2:05 pm

nazlı abla eline sağlık çok güzel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bizzkankayiz.yetkiforum.com
 
56.bölüm senaryosu
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Kavak Yelleri :: Kavak Yelleri :: Dizi SohbetLeri-
Buraya geçin: